Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

V LA bolo zemetrasenie. Takto vyplašene reagovali moderátori správ

Napísal na 18. marca 2014

V LA bolo zemetrasenie. Takto vyplašene reagovali moderátori správ

ktla_zemetrasenie

Oblasť amerického mesta Los Angeles v pondelok ráno postihlo relatívne silné zemetrasenie stupňa 4,4. Epicentrum bolo šesť míľ od Beverly Hills uprostred Santa Monica Mountains. Zemetrasenie podľa prvých správ nemalo za následok výrazné škody. Najzaujímavejšia bola zrejme reakcia televíznych spravodajcov, vysielajúcich v tom momente naživo. V jednej televízii sa moderátori skryli, v druhej ostali vyplašene sedieť.


Televízne štúdio MD1 po rekonštrukcii01

Štúdio MD1 v Mlynskej doline, ktoré je ako dom v dome, je odpružené, čiže akusticky úplne oddelené. Súčasne tak v ňom môže byť politická diskusia a hneď vedľa rockový koncert. V MD1, z ktorého sa najneskôr od konca apríla budú vysielať správy, urobili rozsiahlu rekonštrukciu s výmenou vzduchotechniky, energetiky, svetelného parku, podlahy aj zelenej steny. V novom virtuáli pribudne napríklad kamerový žeriav. Po tom, čo sa správy vrátia nazad do iného bloku televízie, kde dostanú reálne štúdio, bude virtuál slúžiť primárne na ostatné televízne formáty podľa potreby.


Public relations, page rank a efekt nenažranej svine

google_logo_sitaap_32Už od roku 2007 sa pri zadaní slov „nenažraná sviňa“ do vyhľadávača zobrazí na vysokých miestach jedna slovenská banka. Dôvodom je takzvaná Google bomba, ktorú nechal vybuchnúť novinár Tomáš Bella – bola to jeho nespokojná reakcia na vysoké bankové poplatky. Z bombovania internetu sa stal spôsob obživy pre celú časť internetového odvetvia. Aj keď je SEO – Search engine optimization – širšou oblasťou, ktorej hlavnou úlohou je, aby sa obsah webstránok zobrazoval na čo najvyšších pozíciách vo vyhľadávačoch, pretláčanie kľúčových slov v ňom zohráva dôležitú úlohu.


Tvárou Activie sa stala Shakira, nový spot pôjde aj u nás

Danone štartuje celosvetovú kampaň pre najväčšiu značku vo svojom portfóliu – jogurty Activia. Spoločnosť realizuje rebranding tohto produktového radu a chce ešte intenzívnejšie spojiť značku s oblasťou zdravého životného štýlu. Do kampane Danone získalo kolumbijskú speváčku Shakira, ktorá je tvárou nového televízneho spotu. Ten bude nasadený v zhruba 50 krajinách vrátane Slovenska. Premiéru bude mať 16. marca.


Berlín spúšťa vlastnú doménu, nasledovať bude New York a LondýnPrehliadac

Berlín sa stane prvým hlavným mestom na svete, ktoré ponúkne k širokému využitiu vlastnú verejnú koncovú doménu. Záujemcovia o novú internetovú adresu s koncovkou .berlin sa budú môcť začať registrovať od budúceho utorka, teda 18. marca. V najbližších mesiacoch by mali svoje vlastné koncovky dostať aj New York, Londýn, Paríž, ale aj ďalších 50 miest.


Rádio Košice – Regionálna jednotka na Slovensku

smesk-490x226px-r549_resRádio Košice je najpočúvanejším regionálnym rádiom na Slovensku. Môžete si ho naladiť na šiestich frekvenciách, ktoré spolu pokrývajú viac ako 700 000 ľudí na východnom Slovensku. Rovnako ho môžete počúvať aj cez mobilnú aplikáciu či live stream. Prvenstvo Rádia Košice medzi regionálnymi rozhlasovými stanicami potvrdzuje výsledok prieskumu: Počúvalo ho 41 000 poslucháčov. Regionálna jednotka na Slovensku si svoju pozíciu na trhu upevňuje neustálym progresom a inováciami, nevynímajúc originálnu hudobnú dramaturgiu. V uplynulom roku Rádio Košice spustilo aj mobilnú aplikáciu, v ktorej okrem live vysielania ponúka aktualizovaný dopravný servis a spravodajstvo. Aplikácia je voľne dostupná pre všetky operačné systémy smartfónov.


Metro spúšťa kampaň. Uvádza novú značku, zmenou prešlo aj logo

metro_kucharkaSpoločnosť Metro Cash & Carry v rámci 50. výročia otvorenia prvej predajne pod značkou Metro mení logo a spúšťa kampaň. Veľkoobchodný reťazec predstavil nový brand nazývaný „Vy & Metro“, ktorý je súčasťou všetkých vizuálov. Logo si ponechalo naďalej typické korporátne farby, ktorými sú žltá a modrá. Nový komunikačný brand má podľa reťazca zahŕňať individuálny prístup, ako aj príbehy samotných klientov. Zmena nastala aj v rozsahu komunikačnej kampane, ktorá je masívnejšia ako doposiaľ. „Vlastné kanály po dlhšej dobe rozšírime aj o externú komunikáciu, konkrétne pôjde o print, rozhlas, online a outdoorovú reklamu,“ tvrdí spoločnosť.

 

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní