VH1 chce bojovať proti šikane. Tak vysiela hororové scény týraných detí
Napísal abrnkyna 6. mája 2014
VH1 chce bojovať proti šikane. Tak vysiela hororové scény týraných detí
Šikanovanie na školách si vzala na mušku televízna stanica VH1, ktorá v spolupráci s argentínskou agentúrou Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi vytvorila nasledujúcu kampaň.Hlavnou myšlienkou je podľa tvorcovskej agentúry snaha o zvýšenie povedomia o šikane na školách. Prihovoriť sa chce najmä tým deťom, ktoré patria do skupiny „cool“. Práve tie totiž sledujú VH1. V spote sú aj ďalšie nápady, ako šikanovať svoje okolie. Stačí sa len dobre zapozerať a premyslieť si, čo budú fungovať aj vo vašom prípade…
Foursquare dáva zbohom check-inom. Presunie ich do novej appky
Foursquare už nebude o check-inoch. Geolokačná aplikácia v priebehu minulého týždňa oznámila, že svoje dve hlavné služby rozdelí. Používatelia sa budú môcť „checknúť“ v novej aplikácii nazývanej Swarm, pôvodná aplikácia pod názvom Foursquare sa viac zameria na objavovanie miest. K úplnej separácii služieb nedôjde, obidve by mali byť navzájom prepojené, najmä čo sa týka informácií o používateľovi. Rozdiel bude len v ponuke služieb v jednotlivých aplikáciách. O tom, kedy bude aplikácia dostupná, Foursquare zatiaľ mlčí. Používateľov navádza na registráciu na stránke swarmapp.com, kde majú zanechať e-mail a spoločnosť im včas poskytne novinky. Okrem check-inov Swarm ponúkne používateľom mapu s lokáciou priateľov a chat. Služba umožní aj pasívne zdieľanie lokácie používateľa.
Noviny menia rytmus
Keď na prelome milénia nemecký denník Die Tageszeitung začal namiesto spravodajstva na úvodných stranách prinášať väčšie články a témy, všetci si mysleli, že im preskočilo. Mantinely boli predsa jasne dané: denníky informujú o včerajšom dianí a týždenníky pridávajú kontext, hĺbku a analýzu. Obsahová a formálna zmena denníka bola jedným z množstva experimentov, ktorými sa ľavicové noviny snažili udržať si čitateľskú obec a odlíšiť sa od spravodajskej konkurencie. Keď ten istý denník pred rokom oznámil zmenu svojho víkendového vydania na takmer týždenníkový balík tém a nových formátov s minimom spravodajstva, už sa nesmial nikto. Po vyše desaťročnej skúsenosti s internetom bolo jasné, že tu ide o premyslený koncepčný krok, reagujúci na správanie čitateľov.
Strašidelné video z Billy bol teasing na detskú kampaň
Záhadné video, ktoré sa v priebehu minulého týždňa šírilo v online prostredí, je odhalené. Nákupný vozík, ktorý sa samovoľne pohyboval v priestoroch predajne Billa, majú na svedomí Vitamani. Šesť farebných plyšových postavičiek so špeciálnymi schopnosťami predstavuje hlavné tváre jarnej kampane reťazca Billa, v ktorej sa zameriava na zdravie detí.
Mediálne.sk tu je pre vás už celú dekádu. A vystúpilo z Piana
Od 1. mája TREND.sk vystupuje z Piana, Mediálne.sk môžete čítať bez obmedzení už v stredu Mediálne.sk oslávilo v apríli 10. výročie. Projekt Radoslava Augustína a Tomáša Abaffyho sa postupne vypracoval na populárny a čoraz čítanejší zdroj informácií o mediálnom a komunikačnom biznise. V roku 2006 stránku kúpilo vydavateľstvo TREND Holding a začlenilo pod svoj hlavným web TREND.sk, v rámci ktorého Mediálne.sk naďalej tvorí najvýznamnejšiu sekciu.
Chello spustí stanicu C8. Skombinuje obsah z iných kanálov
Spoločnosť Chello Central Europe (CCE) aj na Slovensku od pondelka 5. mája uvedie novú stanicu C8, ktorá bude vo večernom slote nadväzovať na vysielanie detského kanálu Minimax. Stanica pre najmenších divákov vysiela denne od 6:00 do 20:00, čas do polnoci bude po novom vypĺňať spomínaná novinka C8. Predtým sa Minimax o priestor delil s Animaxom, jeho vysielanie ale spoločnosť Sony Pictures Entertainment ukončila v marci tohto roka. Štyri hodiny vysielania C8 chce Chello vyplniť vybranými reláciami z vysielania svojich vlastných tematických staníc. V bloku počíta so širším žánrovým spektrom – detskými, športovými, filmovými, dokumentármi a lifestylovými programami.
Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk