Reality šou po nórsky: Namiesto vulgárností štrikovanie svetra naživo
Napísal abrnkyna 24. októbra 2013
Reality šou po nórsky: Namiesto vulgárností štrikovanie svetra naživo
Nórska televízna spoločnosť NRK sa 1. novembra chystá odvysielať ďalšiu zo série bizarne dlhých relácií. Tentoraz budú môcť diváci v priamom prenose sledovať vznik svetra. V minulosti už televízia slávila úspech s takmer šesťdňovou arktickou plavbou či dvanásťhodinovým záberom ohňa.
Expres zareagoval na zrušeného Slávika. Vyhlási Zlatého holuba
Rádio Expres po zrušení hudobnej ankety Slávik prišlo s vlastnou iniciatívou na zistenie popularity domácich interpretov u poslucháčov.
Najpočúvanejšia stanica vyhlásila anketu Zlatý holub 2013. Zastrešuje ju v rámci ranného vysielania v programe Hemendex.
Na webe stanice sa píše: „Slávik je mŕtvy, nech žije holub! Hudobná anketa Slávik sa skončila, no Ďuro s Djurom chcú oceniť najlepšieho slovenského interpreta roku 2013.“
Česi vybrali najlepšiu novinársku fotografiu roka. Pozrite si ju
Hlavnú cenu v súťaži Czech Press Photo 2013 dostal reportér Českej tlačovej kancelárie (ČTK) Michal Kamaryt za snímku bývalého poslanca Davida Ratha obžalovaného z korupcie. Fotograf zachytil politika idúceho výťahom v súdnej budove, ako hľadí do objektívu cez úzke okienko výťahovej šachty. Podľa poroty fotografia symbolizuje neradostnú náladu v krajine a upozorňuje na rozsah i vážnosť korupčných problémov v Českej republike.
Výsledky prestížnej fotožurnalistickej súťaže oznámili usporiadatelia v utorok. V 19. ročníku sa okrem Rathovej kauzy objavovali zábery z priamej voľby prezidenta, aféry bývalého premiéra Petra Nečasa, výbuchu v pražskej Divadelnej ulici alebo z júnových povodní.

Tesco začalo baliť erotické časopisy do nepriehľadných fólií
Odhaleným slečnám na titulkách pánskych časopisov je koniec. Minimálne v sieti hypermarketov Tesco.
Spoločnosť aj na Slovensku pristúpila k tomu, že erotické časopisy na regáloch ponúka len v „cenzurovanom“ balení. Týka sa to zatiaľ časopisu Maxim, ktorý sa v Tescu predáva zabalený v čiernej fólii.
Čitateľa tak nenaláka na obsah dáma z prvej strany, ale ani avíza tém na titulke. Balenie obsahuje len názov časopisu, mesiac, kedy vyšiel, cenu a čiarový kód.
Tesco potvrdilo, že časopisy tohto charakteru začalo predávať zaliate vo fólii. „Dôvodom je spätná väzba od našich zákazníkov a kolegov,“ uviedol pre Mediálne.sk koordinátor komunikácie Tomáš Ferenčák.
Slovenská Wikipedia ponúka za pridanie obsahu odmenu
Už vyše mesiaca prebieha na internetovej encyklopédii Wikipedia súťaž nazvaná Deň finančnej gramotnosti. Cieľom je vytvoriť, resp. skvalitniť, heslá s finančnou tematikou.
Web Wikipédie zverejnil päťdesiat hesiel, ku ktorým majú používatelia vytvoriť obsah, resp. vylepšiť už existujúci.
Medzi heslami sú pojmy ako akontácia, dlhová pasca, úver či deflácia. Do iniciatívy sa zatiaľ podľa Wikipedie zapojilo 15 prispievateľov. Autori príspevkov o heslách z finančnej oblasti môžu vyhrať iPad mini či iPod.
Podmienkou na účasť je upravenie aspoň jedeného súťažného hesla v termíne do 7. novembra.
Tohtoročné reklamné Vianoce odštartoval Slovak Telekom
Vianoce v októbri budú aj tento rok. Opäť z dielne telekomunikačného operátora. Reklamné prvenstvo tentokrát nepatrí značke O2, ale magentovej značke Telekom. Operátor vo vianočnej komunikácii sľubuje, že prinesie atmosféru pravých Vianoc a paušály zadarmo až do Veľkej noci.
„Telekom je presvedčený, že Vianoce potrebujú chytiť druhý dych, a preto prichádza s novou tradiíciou, ktorá prinesie atmosféru pravých Vianoc do každej rodiny. Stačí málo a každý muž sa stane Santom – a svojich blízkych môže potešiť aj paušálom zadarmo až do Veľkej noci,“ uvádza v tlačovej správe agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá celý koncept vytvorila.
Zdroj: medialne.sk
Text: Veronika Buláková