Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Michal Kyselica, BIOHACKER 3:0 a návod na schudnutie

Napísal na 6. decembra 2014

TRNAVA, JAMA. Študentská rada Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave zorganizovala v stredu (3.12.2014) v Jame netradičný seminár. Hlavou témou bol zdravý životný štýl, cvičenie a chudnutie. To, ako sa dopracovať k dokonalému telu tým správnym spôsobom, bez drastických diét či jojo efektu, rozprával študentom zakladateľ najúspešnejšieho online portálu v oblasti fitnes na Slovensku i v Čechách – Michal Kyselica.

IMG_2396Začiatok seminára venoval Michal svojmu životu a motivácii. On sám je dôkazom toho, že v živote občas veci nevychádzajú tak, ako by sme chceli. Kedysi bolo jeho snom stať sa futbalistom. Ten mu stroskotal po zranení kolena. Keďže kvôli zraneniu nehral a nedával si pozor na to, čo jedol, z čoho pribral 17 kg za 3 mesiace!

Mohol to ignorovať, vyhovárať sa či ľutovať sa, no urobil opak. Vstúpil si do svedomia, zbalil všetky nezdravé potraviny a vyhodil ich do smetného koša. Dal si nový cieľ. Na internete začal hľadať návody, ako schudnúť. Potom ich skúšal, selektoval a dnes môže ľuďom poskytnúť osvedčený návod na skvelé telo. Naposledy tak urobil na našej univerzite: „Vašim študentom som chcel zhrnúť, ako s čo najmenším úsilím získať maximálne výsledky či už pri chudnutí alebo naberaní svalov. Zároveň chcem, aby im to myslelo, pretože tam vonku je veľmi veľa metód ako schudnúť alebo dosiahnuť svoj cieľ, ale sú veľmi krátkodobé, prvoplánové a dlhodobo nefungujú.“

Seminár mal názov BIOHACKER 3:0, pretože sa v ňom Michal venoval trom úrovniam, ktoré chce zvyčajne človek dosiahnuť:

  1. SCHUDNUTIE
  2. NABRATIE SVALOV
  3. ZLEPŠENIE SPÁNKU

Tajomstvo chudnutia a nestrácania svalovej hmoty tkvie v správnej životospráve. Najmä vo vhodnom výbere jedla, jeho rozdelení počas dňa a v správnom meradle hmotnosti. Možno to bude znieť prekvapivo, no kilogramy na váhe nie sú správnym ukazovateľom pri chudnutí. Ak chcete vedieť, koľko potrebujete naozaj zhodiť, dajte si u odborníka odmerať % telesného tuku a vziať miery. Popri chudnutí nezabúdajte ani na pohyb, ktorý tu  má nezastupiteľné miesto.

Zlepšenie spánku je novinka, ktorú momentálne Michal testuje sám na sebe. Znie to zvláštne, no aj v prípade spánku platí zásada menej je viac. Optimálny čas na spánok je 5-6 hodín. Verte či nie, je vedecky dokázané, že ak budete spať menej, bude vám to viac myslieť, budete sviežejší a riziko infarktu bude nižšie.

Na to, aby ste i vy uspeli v ktorejkoľvek z úrovni, je jasný návod. Vyberte si vždy jednu, na ktorú sa chcete zamerať a venujte jej maximum. Nevyhovárajte sa a neodkladajte to, pretože nezačnete nikdy. Stanovte si konkrétny cieľ a majte pevnú vôľu na ceste k úspechu.

Ďalšie informácie nájdete na stránke www.posilka.tv

10385273_944280328933824_2029426446699599503_nKaždý sa mohol opýtať na to, čomu nerozumel alebo čo ho zaujímalo.

10176024_944280332267157_6789299896450330470_nMichal Kyselica vysvetľuje „BIOHACKER 3:0“.

IMG_2417

Text:    Natália Parnayová

Foto:   Silvia Tomčalová, internet


Pokračovať v čítaní

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com