Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

Background

15. ročník konferencie Marketing Identity: Chceme poukázať na stieranie hraníc medzi virtuálnosťou a reálnosťou

Napísal na 8. novembra 2018

 

 

Smolenická konferencia sa opäť tešila vysokej účasti.


Fakulta masmediálnej komunikácie organizuje už 15. ročník marketingovej konferencie Marketing Identity. Konferencia, na ktorú prichádzajú aj odborníci zo zahraničia, mala bohatý program. Čo sa týka účasti, na konferenciu sa zaregistrovalo vyše 150 účastníkov z celkovo 40-tich vysokých škôl a univerzít. Čo si o tom myslí Rudolf Rybanský, poverený výkonom funkcie dekana našej fakulty?

Foto: Kristián Pribila

Tento ročník konferencie mal podtitul Digital Mirrors a prodekanka Čábyová nám vysvetlila, čo tento názov symbolizuje:

K slovu sa dostal aj rektor UCM, Roman Boča Foto: Kristián Pribila

V bohatom programe si svoje miesto vyslúžil aj krst nových vydaní časopisov Communication Today ejmap. Martin Solík a Zora Hudíková priblížili, čo obsahujú nové vydania jednotlivých periodík:

Foto: Kristián Pribila

Celú montáž si môžete vypočuť tu:

 

Autor zvukovej montáže: Lukáš Dzivý