Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

MARKETING IDENTITY 2013

Napísal na 3. novembra 2013

SMOLENICE. 4. 11. 2013. Smolenický zámok sa stal na najbližšie dva dni, 4. – 5. 11., opäť dejiskom prestížnej medzinárodnej konferencie Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. „Marketing identity 2013“ s hlavnou témou „Dizajn, ktorý predáva“, organizuje FMK UCM v Trnave už po desiatykrát. Okrem vedeckých pracovníkov a teoretikov z oblasti marketingu potvrdilo účasť aj množstvo odborníkov a rečníkov z praxe, ktorí pôsobia v oceňovaných agentúrach na Slovensku a v zahraničí. Počas prvého dňa fakulta ocení základné a stredné školy za aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti a vedecká rada udelí čestný doktorát, titul doctor honoris causa (Dr. h. c.), známemu poľstko-britskému sociológovi Zygmuntovi Baumanovi.

 

Aká bola panelová diskusia? Viac informácií TU.


streamaktuality3-fotoaudio


DSC_04289:10 Hlavná sála sa zaplnila do posledného miesta. Všetkých zúčastnených privítala prodekanka pre akreditáciu a externé štúdium FMK Ľudmila Čábyová. 140 účastníkov z 8 krajín, 27 fakúlt, 15 firiem a inštitúcií sa stretli na jednom mieste, aby prezentovali a odovzdali iným svoje poznatky z oblasti marketingovej komunikácie.

9:15 Dekanka FMK Dana Petranová v mene celého organizačného výboru tiež privítala všetkých zúčastnených. „V niečom je konferencia nová, v niečom tradičná. Novosť prestavuje jej názov, no a tradičnosť spočíva v štyroch sekciách – Design Identity, Generation Identity, Digital Identity a CSR Identity.“

9:20 Nový časopis EJMAP – European Journal of Media Art and Photography, predstavil vedúci Katedry umeleckej komunikácie Slavomír Magál. EJMAP je odborným časopisom, ktorý sa venuje umeniu a fotografii ako umeleckým obsahom. „Chceli by sme, aby vychádzal na počesť a pamiatku nášho zosnulého kolegu Tibora Huszára,“ dodáva na záver.

Petra CEPKOVÁ o novom časopise [powerpress url=“https://www.aetter.sk/wp-content/uploads/2013/11/CEPKOVA.mp3″]

9:30 Cenu v oblasti spoločenskej zodpovednosti, GRANÁTT, odovzdala dekanka FMK. „Cieľom tohto ocenenia je informovať, podporiť a oceniť inštitúcie, ktoré vyvíjajú aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti.“ Víťazom pogratuloval aj štátny tajomník Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR Štefan Chudoba.
Víťazi:
3. Základná škola Kupeckého z Pezinka, projekt: „Ako môžeme zmeniť svet“
2. Základná škola Teodora Moussona z Michaloviec, projekt: „Kde bolo, tam bolo“
1. Základná škola Muránska Dlhá Lúka, projekt: „Žijeme medzi Vami“
Gratulujeme!

DSC_0476

Víťaz ceny GRANÁTT [powerpress url=“https://www.aetter.sk/wp-content/uploads/2013/11/GRANAT.mp3″]

10:00 Svoju prednášku začal rektor UCM Jozef Matúš so slovami „milá marketingová rodina“. V príspevku „Podstata a význam identity v marketingu“ hovorí, že „v procese zvyšovania konkurencieschopnosti sa stáva dôležitým nástrojom budovanie a rozvoj Identity – a to ako Corporate Identity, tak aj Identity Marketingu.“

10:25 Významný hosť, prof. Zygmunt Bauman, prednáša na tému „Parents and children conversing“. Patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti súčasnej sociológie.

11:20 Hlavná časť programu začína vystúpením dvoch interných doktorandov FMK – Jakuba Ptačina a Pavla Kyselicu. Príspevkami „Úvod do sveta dizajnu“ alebo „Čo oko nevidí“, priblížia plénu problematiku dizajnu. Pavol hovorí o niekoľkých pravidlách: „Dizajn má byť inovatívny. Dobrý dizajn je estetický, nenápadný, úprimný, nadčasový, prepracovaný do najmenšieho detailu… Dobrý dizajn myslí na životné prostredie a je jednoduchý.“ Jakub pokračuje skôr objasnením dizajnu v praxi vo vybraných krajinách.

[nggallery id=49]

11:45 Príspevok, so zaujímavým názvom, „V zajatí hormónov“ si pripravil Peter Hajdin z reklamnej agentúry KOMPLOT – ABCD – advertising, branding, communication, design. Potvrdil už známy fakt, že dizajn resp. „obal“ naozaj predáva.

12:15 Architekt Tomáš Guniš zo Slovenskej rady pre zelené budovy (Slovak Green Building Council) má príspevok na tému „Green design vs. Green washing. SKGBC je občianske združenie, ktorého cieľom je, aby sa energeticky úsporné budovy a ekologická výstávba na Slovensku stali štandardom.

 13:20 Pripravuje sa panelová diskusia na tému „Dizajn, ktorý predáva“. Privítame Adama Znášika, riaditeľa Komplot Advertising, s. r. o., kreatívneho riaditeľa CODES CREATIVE, s. r. o., Milana Jurasa, Ondreja Zachara, riaditeľa JaOnMi CreatureS, s. r. o. a marketingovú riaditeľku SYGIC, a. s., Martinu Královú. Panelovú diskusiu bude moderovať Artur Bobovnický z Katedry marketingovej komunikácie FMK UCM.

13:30 Dizajn je v prvom rade niečo ako univerzálny komunikačný jazyk. Pomocou grafických prvkov sa pokúšame odovdzávať posolstvo alebo emóciu klientom,“ tvrdí Milan Jursa.

14:45 „Panelovka“ vyvolala diskusiu. O čom pozvaní rečníci diskutovali sa dozviete v samostatnom článku.

 15:42 Presne o 18 minút začne udeľovanie čestného titulu Doctor honoris causae Zigmundovi Baumanovi.

20:00 Koniec prvého dňa konferencie



Pokračovať v čítaní

Predošlý článok

Babie leto je tu


Náhľad