REKLAMA

Rádio Aetter

Náš hudobný formát je určený pre mladú a mestskú populáciu. Ponúka mix popu, rapu, rocku a najaktuálnejších hitov z domácej aj svetovej scény. Náš playlist zahŕňa predovšetkým skladby z posledných 20 rokov, obohatené o originálne remixy známych hitov. Ide o jedinečnú kombináciu žánrov a štýlov, ktorá osloví moderného poslucháča túžiaceho po dynamickej a sviežej hudbe.

Náš hudobný formát je určený pre mladú a mestskú populáciu. Ponúka mix popu, rapu, rocku a najaktuálnejších hitov z domácej aj svetovej scény. Náš playlist zahŕňa predovšetkým skladby z posledných 20 rokov, obohatené o originálne remixy známych hitov. Ide o jedinečnú kombináciu žánrov a štýlov, ktorá osloví moderného poslucháča túžiaceho po dynamickej a sviežej hudbe.

18 – 35 rokov

URBAN CONTEMPORARY RADIO

AKO LOKÁLNE RÁDIO PLNE PODPORUJEME EVENTY A PROJEKTY V TRNAVE A OKOLÍ.
AK HĽADÁTE PARTNERA PRE PROPAGÁCIU VAŠHO PODUJATIA OZVITE SA NÁM NA OBCHOD@AETTER.SK

Charakteristika vysielania

Pre poslucháčov je naplánované prúdové vysielanie s moderátorom a spravodajskými blokmi, či rôzne iné hudobné alebo tematické relácie. V rámci spravodajstva pokrýva redakcia najzaujímavejšie a najdôležitejšie udalosti v rámci mesta a okolia, aby tak priniesla aktuálne a pre región potrebné informácie.

Rádiová reklama v kombinácii s online reklamou prostredníctvom nášho webu a sociálnych sietí je to, čo váš biznis potrebuje. Počúvanosť a čítanosť pošleme na požiadanie. Reklamy v rámci vysielania rádia Aetter: reklamný spot, reklamný oznam, sponzoring, súťaže. Online reklama: natívne články, bannery, príspevky na soc. sieťach.

Pre viac informácií: obchod@aetter.sk

NAŠI POSLUCHÁČI MILUJÚ
DOBRÉ JEDLO A PITIE.

NAŠI POSLUCHÁČI ČASTO
NAKUPUJÚ OBLEČENIE A OBUV.

NAŠI POSLUCHÁČI RADI
CESTUJÚ A OBJAVUJÚ NOVÉ MIESTA.

Vraj mladí nepočúvajú rádio!

Myslíte si, že mladí ľudia už rádio nepočúvajú? Omyl! Aj keď to nie je tak často ako u dospelých, rádio stále zohráva významnú úlohu aj v ich životoch. Podľa prieskumu European Broadcasting Union (EBU) z roku 2021 mladí vo veku 15 až 24 rokov strávia pri rádiu v priemere až 1,5 hodiny denne. A čo viac, až 80 % z nich si rádio zapne každý týždeň.

Tento trend ukazuje, že rádio nielen prežíva, ale dokáže osloviť aj digitálnu generáciu. Preto netreba podceňovať silu reklamy v rádiu – môže byť presne tým médiom, ktoré mladých zaujme a osloví spôsobom, aký inde nenájdu. Zamyslite sa, prečo by ste nevyužili tento potenciál vo svojej komunikácii?

Ak svojou reklamou chcete osloviť najmä mladých ľudí do 35 rokov v okolí Trnavy,
rádio Aetter je pre vás tou najlepšou voľbou.

Vyskúšajte jeden z našich reklamných mixov

Pripravili sme špeciálny uvdázací cenník, ktorý nezaťaží vaše rozpočty a pomôže vašej  spoločnosti či biznisu zviditeľniť sa v atraktívnej cieľovej skupine 18 – 35 rokov.

Ukáž sa

250
  • Tvorba reklamného spotu
    na mieru
  • 80 spotov v čase
    7:00 – 18:00
  • Banner na webe
  • Statický príspevok na sociálnych sieťach

Vinikni

350
  • Tvorba reklamného spotu
    na mieru
  • 120 spotov v čase 7:00 – 18:00
  • Banner na webe
  • Statický príspevok na sociálnych sieťach

Zažiar

450
  • Tvorba reklamného spotu
    na mieru
  • 160 spotov v čase 7:00 – 17:00
  • Banner na webe
  • Statický príspevok na sociálnych sieťach
populárne

Špeciál

500
  • Na mieru ušitý Aetter rozhovor
    o Vás a Vašom biznise
  • Odvysielaný v rádiu
  • Uverejnený na všetkých streamovacích platformách
  • Statické a dynamické príspevky na sociálnych sieťach

*Alebo vám vyskladáme balíček podľa vašich predstáv a rozpočtu.
Pre viac informácií: obchod@aetter.sk

Definícia:

Krátky zvukový formát určený na propagáciu produktu, služby, udalosti alebo značky v rámci rozhlasového vysielania.

Dĺžka:

Zvyčajne trvá 15, 30 alebo 60 sekúnd, pričom záleží na účele a rozpočte kampane.

Štruktúra:

Úvod: Zaujatie poslucháča (napr. otázkou, sloganom, hudbou, scénkou).

Hlavné posolstvo: Prezentácia výhod alebo informácií o propagovanom produkte/službe.

Call-to-Action: Výzva k akcii (napr. „Navštívte nás na…“).

Komponenty:

Hlas: Profesionálny speaker, často s výrazným a presvedčivým prejavom.

Hudba a zvukové efekty: Podpora emócií a zvýšenie zapamätateľnosti.

Text: Musí byť stručný, jasný a atraktívny.

Účel:

Zvýšenie povedomia o značke, prilákanie zákazníkov, zvýšenie predaja alebo informovanie o aktuálnych akciách.

Definícia:

Krátke a formálne oznámenie v rozhlasovom vysielaní, zvyčajne zamerané na informovanie o udalostiach, termínoch alebo verejných oznámeniach.

Dĺžka:

Zvyčajne 15-30 sekúnd, jednoduchšie a stručnejšie ako reklamný spot.

Štýl:

Priamy, informačný, bez výrazného emocionálneho podtónu.

Definícia:

Zvukový formát, ktorým sponzor podporuje konkrétny program, reláciu alebo segment vysielania, a jeho meno alebo značka sa v ňom explicitne spomína.

Dĺžka:

Zvyčajne 5-15 sekúnd, pretože cieľom je nenápadná, ale efektívna prezentácia sponzora.

Účel:

Budovanie povedomia o značke, zlepšenie imidžu alebo priamy predaj, pričom sponzoring je prepojený s obsahom relácie alebo cieľovou skupinou.