Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Výskumné centrum FMK prepája akademické prostredie s praxou

Napísal na 22. februára 2022

TRNAVA. Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK) UCM v Trnave sprístupnila verejnosti novú webovú stránku, prostredníctvom ktorej predstavuje výsledky svojej vedecko-výskumnej činnosti. Cieľom je priblížiť vedecký výskum a prepojiť akademické prostredie s praxou.

Webová stránka methodlab.fmk.sk je súčasťou nového projektu s názvom METHOD LAB, ktorý zastrešuje výskumné projekty a aktivity na Katedre marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave. Prináša prehľad aktuálne riešených vedeckých projektov a publikovaných vedeckých štúdií. Okrem toho predstavuje aj monografie, vysokoškolské učebnice a skriptá vydané na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

„Výskumné aktivity a projekty sú neoddeliteľnou súčasťou vysokoškolského vzdelávania. Verejnosť sa však o mnohých projektoch a aktivitách často nedozvedá a nemá tak predstavu o tom, čomu sa vysoké školy a univerzity v oblasti vedy a výskumu venujú. Preto sme sa rozhodli pripraviť projekt, ktorý by nielen predstavil takéto aktivity, ale najmä priblížil výsledky vedecko-výskumnej činnosti na našej katedre,“ uviedla Vladimíra Jurišová, vedúca Katedry marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave.

METHOD LAB na FMK: Cieľom je priblížiť vedecko-výskumné aktivity
FMK UCM: METHOD LAB

Výskumné centrum sa špecializuje na výskum marketingovej komunikácie, spotrebiteľského správania a neuromarketingu. Práve neuromarketingový výskum prináša nové možnosti v oblasti skúmania rôznych aspektov nášho života a ich vplyvu na spotrebiteľov.

„Vďaka modernému neuromarketingovému laboratóriu, ktoré vzniklo na FMK UCM minulý rok, je možné skúmať napríklad mozgovú aktivitu, srdcovú frekvenciu, pohyb očí, ale aj zaznamenať zmyslové vnemy, ako sú chuť, čuch alebo hmat. Výsledky výskumu nájdu uplatnenie nielen v reklamnej praxi, ale aj pri vývoji a testovaní nových produktov, mobilných aplikácií, internetových stránok či vplyvu sociálnych sietí,“ vysvetľuje Tamás Darázs, vedúci neuromarketingového laboratória na FMK UCM v Trnave.

METHOD LAB na FMK: Cieľom je priblížiť vedecko-výskumné aktivity
FMK UCM: METHOD LAB

Pedagógovia FMK UCM publikujú na stránke výskumného centra aj pravidelné analýzy zamerané na aktuálne témy. Touto formou chcú zvýšiť povedomie o možnostiach praktického využitia vedy a výskumu, ako aj prinášať relevantné informácie pre verejnosť.

„Projekt výskumného centra má ambíciu rozvíjať aj spoluprácu s praxou. Jeho cieľom je prepájať akademické prostredie s verejnou správou, neziskovými inštitúciami, médiami alebo inými vzdelávacími inštitúciami pri výskume a riešení aktuálnych otázok, ako je napríklad šírenie falošných správ a ich vplyv na ľudí. Súčasná pandémia ukázala na nevyhnutnosť spolupráce a zdôraznila nezastupiteľné miesto vedy v spoločnosti,“ doplnil Peter Krajčovič, projektový manažér výskumného centra METHOD LAB.

FMK UCM: METHOD LAB informačné video

Zdroj: TS

Označené ako

Možnosti čitateľa
  1. MultiGift kart nedir?   On   2. augusta 2022 at 12:11

    Kiracı ve ev sahibinin hakları Borçlar Kanunu’na
    göre düzenlenmiştir ve bu soruların yanıtları da kanun ile belirtilmiştir.
    Ev sahipleri dikkat! Kiracınız kirayı ödemiyorsa.
    Takvim gazetesi yazarı Feride Hilal İmal bugünkü yazısında kirasını ödemeyen kiracılar için neler yapılabileceğini.

  2. Kup swoją levoxyl   On   5. augusta 2022 at 4:20

    Tanımdan da anlaşılacağı üzere, reçetedeki en önemli nokta belki de biz hekimler için, “ doktorun hastası için gerekli gördüğü “ ibaresi olmaktadır.
    Yani, reçeteyi sadece hekimler düzenleyebilir. Reçete, tanımdan da açık
    şekilde anlaşılacağı üzere, hastanın, kendisi için gerekli gördüğü ilaçları kapsamaz.

  3. Etels   On   7. septembra 2022 at 19:54

    Теперь роскошный внешний вид ресниц будет достигаться для тебя еще проще. Ведь ты знаешь, что твоим ресницам нужно для красоты и здоровья! Спрашивай у наших специалистов в студии Lash Moda, и они помогут подобрать оптимальное средство индивидуально. Оформить заказ на сайтеможно круглосуточно. Между тем в пресс-службе Минпромторга изданию рассказали, что российский рынок с серьёзным сокращением ассортимента парфюмерии и косметики не столкнётся. Как отметили в ведомстве, российские компании готовы восполнить ассортимент продукции. Всего на российском рынке сейчас 39 основных производителей косметики. Ускоряет рост ресниц и бровей. Служит отличной основой под тушь Оформить заказ на сайтеможно круглосуточно. Сыворотка для роста ресниц feg, лечебное средство для наращивания ресниц, усилитель роста бровей, тушь для ресниц, сыворотка для роста ресниц ТОП10 самые популярные туши для ресниц: выбор покупателей http://www.ttunnel.it/community/profile/deidrez2101213/ Преимущества массажного роллера Кератиновый спрей создан в коллаборации с блогером Кристиной Дудковой, также известной как @kristitheone. И он мне очень нравится. Использую его после каждого мытья, волосы становятся плотнее и объемней и просто шикарно блестят. Средство их нисколько не утяжеляет. Набор для массажа Гуаша Белый Агат Марина, спасибо, что выбрали бренд Hillary, а также за отзыв и рекомендацию. Нам приятно знать, что Вы довольны качеством массажного роллера из розового кварца. Будем стараться, чтобы и другие косметические средства ТМ Hillary Вам понравились. Пользуйтесь с удовольствием 🙂 Выбирая, купить массажер для лица из кварца или нефрита, следует учитывать свойства именно самого камня. Конструкция у этих видов аксессуаров для массажа лица – так же, как и принцип действия, – абсолютно идентична. Нефрит, вдобавок к своему изысканному и глубокому зеленому цвету, обладает успокаивающими и расслабляющими свойствами.