Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Odborári Amazonu vytasili najzákernejšiu zbraň: Hrozia štrajkom pred Vianocami

Napísal na 20. novembra 2013

Odborári Amazonu vytasili najzákernejšiu zbraň: Hrozia štrajkom pred Vianocami

indexZamestnanci nemeckých logistických centier najväčšieho svetového internetového predajcu Amazon plánujú na adventné obdobie vlnu štrajkov. Ich cieľom je zablokovať dodávky vianočných darčekov, povedal časopisu Focus predstaviteľ odborového zväzu Reimann. Zamestnanci chcú štrajkom prinútiť Amazon, aby im zvýšil mzdy. Amazon vo vyhlásení uviedol, že je na hroziaci štrajk dobre pripravený, konkrétne opatrenia internetový obchod nerozoberal. Nemecké odbory počas tohto roka usporiadali v logistických centrách Amazonu už niekoľko výstražných štrajkov. Snažia sa presadiť novú kolektívnu zmluvu, ktorá by okrem iného viedla aj k zvýšeniu platov zamestnancov. Podľa V. Reimann sa ale od apríla nič nezmenilo a odborový predák tvrdí, že Amazon vôbec nemá záujem pristúpiť k rokovaniu.


Autor Shtoora prichádza s novým konceptom. Opäť v spolupráci s Martinusom

default_image_martinus_logoMartinus prichádza na východe s vlastnou podobou kníhkaviarne, ktorú nazval Foxford. Autorom idey je Martin Bajaník, ktorý v Bratislave vytvoril koncept Shtoor home made café. Dve zo štyroch prevádzok tejto siete fungujú v hlavnom meste práve v spolupráci s Martinusom. Nový koncept Foxford má byť kaviareň, prednášková miestnosť, pódium a agora v jednom. Foxford je spojením slov „fox“, v preklade líška, čo má odkazovať na šikovných ľudí, a Oxford, ako symbol najkvalitnejšej akademickej pôdy.


Na trh príde nový vydavateľ. Skúsi to s pánskym časopisom

casopisy-stanokOd budúceho roka má segment pánskych časopisov na slovenskom trhu rozšíriť nový magazín Slovak Man. Vydávať ho začne Shepard, s.r.o, ktorá je nováčik v biznise. Šéfredaktor a obchodný riaditeľ vznikajúceho titulu bude Ondrej Adamec. Mesačník sa chce definovať ako lifestylový magazín pre mužov. „Chceme opäť donútiť mužov čítať časopis a kúpiť si printové médium ako také, či už v tlačenej alebo elektronickej podobe,“ načrtol O. Adamec.


Hodina deťom mení koncept. Celebritám dala košom

Hodina deťom už nemá v kampani Latináka, Vášaryovú, Krónera alebo ďalšie známe osobnosti, ktoré niekoľko rokov žiadali slovenskú verejnosť o pomoc deťom a mladým. Po pätnástich rokoch od základu mení svoju vizuálnu komunikáciu a stratégiu pod taktovkou reklamnej agentúry Jandl. Hlavnými postavami celej kampane sú po novom deti vykonávajúce rôzne povolania. Nosnou myšlienkou nového konceptu sú veľké sny, ktoré potrebujú malú pomoc v podobe hodinovej mzdy.

hodina_detom_3_2


Dynamic Relations a Seesame uspeli aj na celosvetových Sabre Awards

sabre_awardPR agentúry Dynamic Relations a Seesame Communication Experts si na slávnostnom galavečeri v Miami v stredu ako dvaja slovenskí zástupcovia prevzali ocenenie Global Sabre Awards. Ceny sa udeľujú 50 najlepším PR projektom na svete. Do päťdesiatky ocenených sa agentúry dostali v konkurencii štyroch tisíc projektov zo všetkých kútov sveta. Dynamic Relations uspel v kategórii PR pre združenia (Associations) v sekcii non-corporate projektov. Víťazstvo agentúre priniesla iniciatíva Pivobrana, ktorú navrhla a realizovala pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska. Seesame zvíťazil v sekcii krízovej komunikácie v kategórii public affairs. Agentúra bola ocenená za projekt Nie som ovca pre klienta Union – zdravotná poisťovňa. Komunikácia smerovala k obrane slobodného výberu zdravotnej poisťovne, teda podpore plurality poisťovní, v čase, keď sa rozprúdila debata o zámere vlády ukončiť činnosť súkromných subjektov.


Daj hlas najlepšej októbrovej kampani. Možno ty rozhodneš!

etrend_logoNudíte sa a neviete čo so sebou? Alebo naopak ste zavalení prácou a neviete, kde vám stojí hlava? Na obe situácie máme riešenie. Zrelaxujte sa pri hlasovaní o najlepšiu kampaň nasadenú počas mesiaca október v slovenských médiách. Aj tentokrát podľa nových pravidiel. Znamená to, že vyplnenie vám zaberie len niekoľko minút. Zahlasujte za kampaň podporujúcu Týždeň proti rakovine alebo za „skutočné celebrity“ od Eko Top Filmu, za šedivé celebrity, „Mamičkine dobroty“ od Coop Jednota alebo za „Zrkadlo“ od Kooperativy. Hlasovanie končí 21. novembra o 22:00 hod. Neskôr už vaše hlasy nebudú započítané! Aj tento mesiac bude jeden z vás odmenený – víťaz sa môže tešiť na predplatné týždenníka TREND v digitálnej podobe na tri mesiace. Držíme palce!

 

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní

Další článok

Aetter Foto


Predošlý článok

Jedz a chudni!