Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Chudni s Aetterom do plaviek! Fittcouture vám povedia, ako na to!

Napísal na 29. apríla 2015

Sedieť, nič nerobiť, pozerať ,,motivačné“ videá na sociálnych sieťach a opúšťať sa nad svojím mľandravým zadkom. A čo tak ho zdvihnúť a začať makať? Leto sa blíži, plavky tiež! Rádio Aetter.sk v spolupráci s Fittcoutoure pripravili pre vás 10-týždňový fitness program, ktorý vám ukáže, ako, koľko a kedy. Tak čo, ideš s nami na to? 

,,Vitalita tela a duše dnes vyhráva“ – to si povedali tréneri, nazývaní aj Fittcotoure, ktorí pomáhajú nájsť každému ten správny ,,štart“, lebo nikdy nie je neskoro. Tak, ako sa človek stará o svoj zovňajšok, mal by sa aj o svoje vnútro. Preto platí, že systém tréningov, vyváženej stravy a motivácie nevedie iba k úbytku nadbytočných kíl, ale aj k predchádzaniu zdravotných rizík, načerpanie novej energie a chuti do života.

fitttt

Spolu s tímom špecialistov budeme pravidelne po dobu 10 týždňov uverejňovať jednotlivé partie tela, na ktoré sa zameriame spolu s krátkou ukážkou jedálnička. Dnes to budú brušné svaly. Posledné tuky na tele a.k.a. nejde to dole ani za nič!

facebook icon

Pre správne zahriatie tela sa naštartujme kruhovým tréningom:

Brušné svaly sú jedným z najproblematickejších partií na tele. Tréneri z Fittcoutore odporúčajú sériu brušných cvikov:  

Dôležitou súčasťou cestou pri úbytku kilogramov je aj jedálniček. Títo špecialisti vám ponúkajú dvojdňovú ukážku úpravy vyváženej stravy. Celotýždňový jedálniček vám na objednávku zostavia vzhľadom na váš vek či zdravotný stav. Stačí ich kontaktovať tu. 

1. deň 

Raňajky: ryžový chlebík 2 ks poliaty medom + nízkotučné acidko

Desiata: zelené jablko alebo kaleráb s mrkvou

Obed: losos na vode alebo kuracie mäso so 100 g hnedej ryže a zvyškom porcie zeleniny

Olovrant: proteín s mliekom alebo hrsť orechov (vlašské, para, mandle)

Večera: vajíčka natvrdo 3 ks/ale bez žĺtkov so zeleninou a tvrdým light syrom

2. deň 

Raňajky: acidko alebo nízkotučné mlieko + hrsť orechov + banán

Desiata: mozarella light+ uhorka + vysoko % šunka 100 g

Obed: grilované kuracie alebo hovädzie mäsko 150 g + 2-3 ks grilovaných zemiakov

Olovrant: vajíčka ako praženica s opraženou cibuľkou a troškou zeleniny/na kvapke olivového alebo ľanového oleja

Večera: brokolica 100 g, mladý špenát 50 g, paprika 2 ks, + 50 g tvrdého syra

Nezabúdaj, že k tomu potrebuješ veľa silnej vôle a motivácie. Stanov si malé ciele, teš sa z malých pokrokov a nikdy nebuď so sebou spokojný! A pamätaj… Ak nevieš, prečo pokračovať, spomeň si na dôvod, prečo si začal!

Text: Karin Kubíková

Zdroj: facebook.com/Fittcouture


WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com