Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Vianoce v októbri, prečo nie?

Napísal na 27. októbra 2013

Kto príde tento rok prvý? Nebolo nutné dlho čakať. Avšak netušila som, že čas Vianoc je už 20.októbra. V tejto chvíli sa objavuje v televízii reklama jedného z mobilných operátorov. Inšpirovali sa asi vianočnými sladkosťami v supermarketoch. Každý rok posúvajú takéto reklamy na skoršie obdobie. O pár rokov budeme sledovať v televízii už v septembri vianočné stromčeky, ozdoby. A budeme vedieť, ktorý mobilný operátor nám ponúkne ten najlepší vianočný paušál, aby sme mohli volať so svojimi blízkymi v takýto skvelý čas, ako sú Vianoce. Je na zvážanie, prečo si ľudia, ktorí tieto reklamy vytvárajú, neprečítajú najskôr diskusie na rôznych fórach. Ľudia nechcú a nebaví ich takýto typ reklamy v októbri. Veď je vonku chvíľami +15 °C, slnko svieti, lístie je sfarbené všetkými možnými odtieňmi a šuchoce nám pod nohami. Je jeseň, ale v televízii a v supermarketoch máme Vianoce. Jedno malé pozitívum, že televízie začínajú s Vianocami „až“ v októbri. Na porovnanie, jeden zo supermarketov začína v polovici septembra. Reklama, ktorá sa tento rok predstavila na trhu ako prvá, nesie v sebe určité poslanie. Teda aspoň sa snaží byť tak prezentovaná. V reklame ide o to, že sú tam otcovia s deťmi, ktorí si nechajú narásť bradu, aby ich deti zažili skutočného Mikuláša, resp. Santa Clausa. Pre deti brada rodiča môže byť zábavná. No v konečnom dôsledku mobilnému operátorovi nejde o slasť a radosť detí, ale o zisk, ktorý z tohto obdobia roka môže získať. Každý rok môžeme sledovať, ako sa reklamy navzájom predbiehajú a bojujú o zákazníkov. Neuvedomujú si však, že ľudom to ide neskutočne na nervy. Vidieť 10-krát tú istú reklamu pri sledovaní filmu, ktorý trvá 2 hodiny, je naozaj šialené. A kto príde s vianočnou reklamou ako druhý? Isto to nebude trvať dlho a dozvieme sa to. Avšak už teraz všetci tušia, ktorý operátor to bude. Nezostáva nám nič iné, len vydržať do konca roka počúvať to isté a dúfať, že aspoň jedna vianočná reklama náš poteší.

Autor: Dominika Klačanská


Pokračovať v čítaní

Další článok

Lou Reed zomrel


Náhľad