Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

Background

Rozpálená a zároveň ľadová kampaň

Napísal na 7. novembra 2014

Rozpálená a zároveň ľadová kampaň

hqdefaultPrvá jesenná „Kampaň mesiaca“ je na svete a pozná víťaza. Spomedzi viacerých silných prác u porotcov tentokrát zabodovala kampaň plná interakcie, akčnosti, nebezpečenstva či známych tvárí s názvom Ice&Fire pre Karlovarskú Becherovku.
Cieľom výhernej kampane, zameranej primárne pre český trh, od slovenskej agentúry Zaraguza Digital bolo uvedenie značky Ice&Fire z portfólia Jan Becher – Karlovarská Becherovka na trh. Úlohou bolo vyzdvihnúť unikátnosť produktu, ktorá spočívala v kombinácii ľadovej a zároveň pálivej chuti v jednom.
„Celebritnej“ časti kampane predchádzala úvodná časť, ktorú predstavoval interaktívny horiaci bilbord. Ten mohli návštevníci spúšťať „lajkom“ alebo tweetom. Až v druhej fáze prišli na rad známe osobnosti a ich test ľadom a ohňom. Značka ich obliekla do protipožiarneho obleku. Moc nad živlami, či už ohňom alebo ľadom, mali samotní ľudia na webe. Cieľom agentúry Zaraguza Digital bolo nevídaným spôsobom prepojiť online svet s offline prostredním.


Rýchlejšie a ekologickejšie doručovanie Pizza Mizza vďaka cyklokuriérom Švihaj Šuhaj!

IMG_6311Pešia zóna a preplnené ulice Starého Mesta už nie sú problémom pre donášku z Pizza Mizza na Tobruckej ulici v Bratislave. Prevádzka začala ako prvá využívať na doručovanie v pešej zóne a okolí cyklokuriérov Švihaj Šuhaj. Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj sú špecialisti na expresnú prepravu zásielok v meste. Na nákladných bicykloch rozšírili ponuku svojich služieb aj o možnosť donáškovej služby pre bratislavské reštaurácie. Cyklokuriérov s roznáškou pizze môžete už stretnúť v Bratislave, v Starom Meste. Priemerný čas doručenia od telefonickej objednávky sa vďaka cyklistom skrátil zhruba o 15 minút.


Lietajúce auto robí skvelú reklamu. Slovensku z nej ukrajujú

Dvojici Slovákov sa podarilo to, o čom sníva snáď každý podnikateľ, ktorý hľadí aj za hranice. Štefan Klein začal na prototype pracovať v garáži s otcom ešte pred nežnou revolúciou. O lietajúcom aute Aeromobil píšu a diskutujú Američania, Briti, Nemci či susední Rakúšania. Informujú, že prototyp 3.0 má za sebou úspešné letecké skúšky a mohol by sa po schvaľovacom procese zo strany úradov dočkať aj sériovej výroby. Rovnako si všimli technické špecifikácie, že jazdí a aj lieta na obyčajný benzín. Pri lete ho spotrebuje len okolo 15 litrov za hodinu, dolet má okolo 700 kilometrov a letovú rýchlosť prevyšujúcu 200 kilometrov za hodinu.


Zeman pobúril vulgarizmami v rozhlase. Štvrtá cenová, odkázal mu Kalousek

Český rozhlas je presvedčený, že pri nedelňajšom vysielaní relácie Hovory z Lán nepochybil. išlo o živé vysielanie a počas neho z úst prezidenta Miloša Zemana zaznelo niekoľko vulgárnych výrokov. Moderátor programu Ján Pokorný navyše hlavu štátu na niektoré vyjadrenia upozornil. Český prezident počas vysielania ostro kritizoval napríklad prístup koalície ohľadom služobného zákona. Vulgarizmy použil tiež na adresu ruskej dievčenskej punkovej skupiny Pussy Riot. Po otázke moderátora Jana Pokorného vysvetlil použitie vulgarizmov tým, že tak hovorí predseda TOP 09 Karel Schwarzenberg.

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk