Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

Background

Nora Krchňáková: Peniaze budú len logickým výsledkom vášho úspechu

Napísal na 29. októbra 2015

Stredňajší podvečer patril v Kine OKO ďalšiemu zo série Marketing Masterclass. Hovorilo sa nielen o budovaní značky osobnosti a umelcov, comebackov slávnych interpretov, ale aj o tom, čo je v PR najdôležitejšie. Okrem známych hostí v panelovej diskusii prijala pozvanie aj expertka na PR Nora Krchňáková. 

Značka osobnosti (umelca) patrí k ďalším úspešným eventom Marketing Masterclass. Štvrté podujatie projektu profesionálnych ľudí z praxe, ktorí opäť ,,vypichli“ to najlepšie z najlepšieho. Trojhodinovú prednášku moderoval Andrej Kóňa, marketingový manažér pracujúci pre záujmy značky Bratislavy a zároveň externý doktorand na FMK UCM. ,,Práve tieto Masteclassy majú priniesť praktickú zložku pre študentov od experta. My si pozývame práve odborníkov mimo akademickej pôdy, akým je aj Nora Krchňáková,“ povedal organizátor v rozhovore pre Rádio Aetter.

Okrem hlavného spíkra sa panelovej diskusie zúčastnili:

  • Daniel Rabina (riaditeľ Centra marketingu SND)
  • Marek Antal (Hulifest)
  • Antonios Vlachou (AVart)
  • Zdenko Hanout (fotograf osobností)
  • Ľudovít Vongrej (Opera)

Dôležité je robiť všetko úprimne, s láskou a rešpektom

nora-krchnakovaNora Krchňáková pracuje vo svojom odbore už 20 rokov. Začínala v televízii ako moderátorka a aktuálne tvorí spolu s Adamom Hamzićom úzkospätý tím Propaganda house. ,,Miluj interpreta svojho ako blížneho svojho!“ konštatovala Nora počas svojej prednášky. (Ne)študentom povedala, že biznis PR nie je možné robiť šoubiznisovo, ale práve naopak, trhovo. Riadi sa základnými heslami, ktoré jej v živote pomohli dostať sa tam, kde je teraz. Pokiaľ si stanovíte to, čo robíte, prečo a pre koho PR robíte, má váš smer zmysel.

Slová si môžu mladí začínajúci PR špecialisti zobrať k srdcu – za jej výkonom stoja stáli klienti ako festival Žákovic Open, Ateliér Babylon, SOZA, Dolce Manufaktury či Richard Muller. Pomohla projektom, často zvučných mien ako Mária Čírová, Ine Kafe, Universal, Hex či Le Payaco.

,,Základným pravidlom je stanoviť si, čo robíte, prečo a pre koho PR robíte. Invencia, kreativita a jednoduchosť je v PR najdôležitejšie.“

Foto: Masterclass.sk