Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

New York Times opravil 161-ročný článok. Chybu odhalil Oscarový film

Napísal na 11. marca 2014

New York Times opravil 161-ročný článok. Chybu odhalil Oscarový film

otrokomPrestížny americký denník The New York Times v utorok vo svojej sekcii opravy zverejnil aj korekciu článku, ktorý v novinách vyšiel v roku 1853. Týkal sa Solomona Northupa. Podľa jeho skutočného životného príbehu bol nakrútený film 12 rokov otrokom. New York Times sa k 161 rokov starému článku vrátil, lebo Northupovo meno v pôvodnom texte dvakrát uviedol nesprávne. V článku z 20. januára 1853 ho nazval „Northrup“ respektíve „Northrop“ – v hláskovaní mena sa zmýlil v nadpise aj v tele textu.


Poštári budú zásielky doručovať priamo do kufra vášho autavolvo

Nižšie ceny, väčší výber – no internetové obchody predsa len majú jednu relatívnu nevýhodu. Tovar si treba nejakým spôsobom prevziať. Cez deň nie ste doma a v práci to nemusí byť vždy možné. Po tovar potom treba ísť buď na poštu, pobočku e-shopu alebo čakať na opätovné doručenie. Automobilka Volvo prišla s inovatívnym riešením. Nedávno predstavila systém „roam delivery“ (túlavé doručovanie), vďaka ktorému majú kuriéri prístup do vášho auta. Pomocou elektronického kľúča jednoducho otvoria kufor, kde balík nechajú, zatiaľ čo zákazník napríklad pracuje.


Mekáč, šampón, vložky… tráva. Marihuana dorazila do reklamných brejkov

marihuanaAmerickí televízni diváci nenarazia počas prerušení televíznych programov od tohto týždňa len na spoty pre colu či hamburger, ale aj na videá, ktoré promujú užívanie mäkkej drogy na medicínske účely. „Marihuanový“ spot si objednala spoločnosť MarijuanaDoctors.com. Užívanie „zelenej rastlinky“ je na medicínske účely povolené v dvadsiatich štátoch USA a Washingtone. To už je dostatočne veľký zásah, aby sa MarijuanaDoctors pokúsili osloviť potenciálnych zákazníkov aj vo väčšom meradle. Spoločnosť pôsobí ako sprostredkovateľ medzi pacientmi a lekármi, ktorí mäkkú drogu na liečenie ochorení predpisujú.


Detské kardiocentrum má spot so zamilovanými škôlkarmi. Aj s piesňou skupiny Hex

Nadácia Detského kardiocentra sa podobne ako mnohé iné subjekty uchádza o dve percentá z daní. V rámci kampane jej agentúra Effectivity pripravila televízny aj rozhlasový spot s detskými hercami. Televízna reklama má minútovú aj 30-sekundovú verziu. Pracuje s mottom, že zlomené srdce vylieči čas, no vrodené srdcové ochorenia len kvalitné vybavenie kardiocentra.Myšlienku zobrazila agentúra Effectivity vo videu s malými škôlkarmi, ktorí zažívajú prvé náznaky lásky aj sklamanie. V hlavných úlohách sa predstavili Cynthia Vitteková, dcéra Patrície a Róberta Vittekovcov, a päťročný David Devan.
Pieseň v spote bola vyrobená na mieru, autorsky sa na nej podieľala skupina Hex, spevák bol Robo Opatovský. Voice-over patrí Lenke Košickej. Spot je nasadený od 6. marca na TA3, od 13. marca pôjde aj na televíznych okruhoch RTVS.
Kampaň zahŕňa aj rozhlasový spot, ktorý vysiela od začiatku marca rádio Best FM a v priebehu mesiaca sa pridá aj Fun rádio. Nahovorili ho herci René Štúr a Sväťo Malachovský. Všetci účinkujúci sa do kampane zapojili bez nároku na honorár.

)


Už sú tu! Čínske noviny na Slovenskucina-noviny-europsky-tyzdennik

V najväčších európskych novinách pre čínsku menšinu sa budú objavovať informácie aj o Slovensku. Európsky týždenník s nákladom 20-tisíc a čitateľskou základňou 200-tisíc ľudí otvoril koncom februára pobočku na Slovensku. Ouzhou shibao (Európsky týždenník) vychádza raz do týždňa v 18 európskych štátoch. Keďže je primárne určený pre zahraničných Číňanov, ktorých žije v Európe už vyše milióna, je písaný v čínštine. Agentúru SITA o tom informoval Wei Xiong, zástupca šéfredaktora Ouzhou shibao z bratislavskej pobočky týždenníka.


Za Veľkú daňovú lúpež chcú od časopisu .týždeň 20 miliónov eur

tyzden_-_Velka_danova_lupez_01Odškodné dvadsať miliónov eur žiada od časopisu .týždeň súkromná spoločnosť Budamar Logistics. Dôvod je článok, s ktorým časopis vyšiel na titulke pod názvom Veľká daňová lúpež. Píše sa v ňom o daňovom podvode, z ktorého je podľa .týždňa podozrivá sieť obchodníkov a dôležitú úlohu v celom prípade hrá práve Budamar Logistics. Týždenník uviedol, že suma, o ktorú mal štát prísť, je takmer 22 miliónov eur.
O rekordnom odškodnom píše v úvodníku aktuálneho .týždňa šéfredaktor Štefan Hríb. Ak by Budamar Logistics sumu vymáhal, išlo by zrejme o najvyššie finančné zadosťučinenie, aké kto od média na Slovensku žiadal.
Doteraz najväčší spor vedú sudcovia a právnici s vydavateľstvom Ringier Axel Springer, od ktorého chcú približne 1,7 milióna eur za kauzu Bonanno publikovanú v denníku Nový Čas. Z celkovej sumy požaduje milión eur občianske združenie Justičný Oskar.


Diagnóza z pohodlia domova: Slovenskí doktori „ordinujú“ už aj online

klince_nohaCelosvetový boom webových stránok zameraných na komerčné poradenstvo pre pacientov dorazil aj na Slovensko. Od marca ponúkajú slovenskí lekári svoje služby prostredníctvom virtuálnej kliniky Klik-Klinik.sk. Slovenských zakladateľov má aj webová stránka zameraná na možnosť získania druhého názoru na svoju diagnózu od odborníkov z celého sveta v oblasti rádiológie, diagnose.me, o ktorej TREND.sk informoval už vlani. Klik-Klinik.sk je orientovaná výlučne lokálne, keďže služby ponúka v slovenčine. Lekárom portál umožňuje zarobiť si popri bežnej práci. Pacienti si zas môžu vybrať z približne deväťdesiatich medicínskych odborníkov zo 49 špecializácií.
Každý lekár si za svoju konzultáciu sám určuje cenu. Koľko pacient zaplatí, závisí aj od rozsahu konzultácie, ktorá môže byť základná, rozšírená alebo komplexná. Ceny za tieto služby sa pohybujú zväčša od 10 až do 60 eur za konzultáciu. Klient zaplatí vždy po zrealizovaní konzultácie. Na odpoveď lekára môže čakať pár dní, v niektorých komplikovanejších prípadoch maximálne 21 dní.

Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní