Aktuálna pieseň

Názov

Umelec

107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!



107, 2 FM - LADÍME S VAMI. VŽDY A VŠADE!

Background

Majitelia „novej Vivy“ už oboznámili radu o svojich plánoch

Napísal na 4. marca 2014

Majitelia „novej Vivy“ už oboznámili radu o svojich plánoch

Radio_Viva_MetropolVysielateľ Superadia, Intersonic spol., s. r.o., oznámil zmenu názvu rádia na Viva Metropol Rade pre vysielanie a retransmisiu (RVR). Rade taktiež doručil oznámenie o zmene programovej štruktúry rádia. Ako ďalej agentúru SITA informovala hovorkyňa RVR Lucia Jelčová, licenčná rada sa oboma oznámeniami bude v najbližšom čase zaoberať. Jedno z oznámení sa dostane na program jej najbližšieho rokovania, ktoré je naplánované o týždeň, v utorok 11. marca.


RTVS sa po rokoch dohodla s TASR. Objednala si servis za vyše 600-tisíc

stv_ilustrackaVerejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) bude odoberať agentúrny spravodajský servis od inej verejnoprávnej inštitúcie – Tlačovej agentúry Slovenskej republiky (TASR). Telerozhlas si služby zazmluvnil do konca roka 2016, zaplatí 529-tisíc eur bez dane (634 800 € s DPH).
RTVS prestala s TASR spolupracovať ešte v apríli 2011. Namiesto toho využívala služby konkurenčnej súkromnej agentúry SITA. S tou má zatiaľ platnú zmluvu do konca marca tohto roka – obnovuje ju v niekoľkomesačných intervaloch. Či bude spolupráca so SITA pokračovať aj popri nadviazanej spolupráci s TASR, nie je známe.


Finále olympijského hokeja pozeral skoro každý druhý divák

indexNedeľnú sledovanosť výrazne ovplyvnila vrcholiaca zimná olympiáda v ruskom Soči, kde bol na programe finálový zápas hokejového turnaja medzi Švédskom a Kanadou, ako aj podvečerný záverečný ceremoniál. Oba programy boli v čase vysielania lídrami trhu.
Popoludňajší hokejový duel o zlaté medaily mal na Markíze najvyšší rating v komerčnej cieľovke 12 – 54 počas druhej tretiny, keď zápas sledovalo 444-tisíc divákov. Stanici v tej chvíli patrila takmer polovica trhu – športový prenos mal share 48,4 percenta.


Futbalový Spartak spustil vlastnú televíziu, chce ísť aj k veľkým operátoromspartak

Na Slovensku vznikla prvá televízia prevádzkovaná futbalovým klubom. Trnavský Spartak hrajúci najvyššiu domácu ligu ju spustil minulý týždeň v skúšobnej prevádzke, do ostrej sa chce pustiť po dostavbe nového štadióna.
O prevádzku televízie sa stará samostatná eseročka Spartak TV. Nová Spartak.tv začala oficiálne vysielať v piatok 21. februára. Naladiť sa dá na kanáli 33 v regionálnom DVB-T multiplexe, ktorý prevádzkuje spoločnosť Regio Broadcast.


Ako je to naozaj s číslami Expresu, Fun rádia a Europy 2

funradio_juniorNové obchodné prepojenie rozhlasových staníc Fun rádio a Europa 2 vzniklo z jedného dôvodu – spolu ponúknuť inzerentom vyšší zásah a tým vyrovnať alebo najlepšie prekonať ponuku lídra trhu, rádia Expres. Je to naozaj tak?
Z údajov vychádzajúcich z prieskumu MML-TGI agentúry Median SK (3. + 4. kvartál 2013), ktoré poskytli Expres a obchodní partneri Fun rádio a Europa 2, vyplýva, že podľa počúvanosti (počtu poslucháčov, ktorí stanice počúvali „včera“) sú oba subjekty v podstate na úplne rovnakej úrovni.


Slovenskému Playboyu vypli web. Sexy magazín neplatil účtyplayboy_hebrejsky

Na doméne Playboy.sk, ktorá patrí vydavateľovi slovenskej mutácie pánskeho časopisu Playboy, aktuálne chýba redakčný obsah.
Návštevníkov vítala v utorok iba biela plocha s upozornením „tento hosting bol automaticky zablokovaný“. V hornej časti svietila červeným poznámka „neuhradená faktúra“.


Fun rádio vracia súťaž Zarábaj ušami. Poslucháčov si „kupuje“ za stovku za hodinu

zarabajusam_bilbordKomerčné Fun rádio pripravilo na marec ďalšie pokračovanie poslucháčskej súťaže Zarábaj ušami. Stanica rovnakú aktivitu robila aj na jeseň 2010 a na jar 2011. Tvrdila vtedy, že súťaž jej pozitívne ovplyvnila počúvanosť.
Pokračovanie Zarábaj ušami spustila komerčná stanica v pondelok, poslucháči môžu vyhrať každú hodinu 100 eur, dovedna 11-krát za deň.
Súťaž je postavená na princípe listen-to-win, poslucháči teda musia stanicu počúvať, ak chcú vyhrať. V pracovných dňoch od siedmej rána do šiestej večer zaznie každú hodinu meno jedného vyžrebovaného, ktorý sa v daný deň registroval esemeskou. Následne má čas dve pesničky, aby do rádia zatelefonoval a prihlásil sa k výhre.
Ak sa súťažiaci v éteri neozve, výhra sa do ďalšej hodiny presúva. V pôvodnej verzii spred vyše troch rokov sa naopak neprevzatá výhra pripisovala na účet predchádzajúcemu výhercovi. Súťaž trvá do 28. marca, pre každý deň je potrebné poslať novú registračnú SMS.


Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk


Pokračovať v čítaní